مطالب مرتبط:
پایانه برکت آماده خدمات رسانی به زائران حسینی
افزایش ظرفیت پارکینگ های اربعین مهران و ارائه خدمات کیفی تر به زائران
پایانه برکت آماده خدمات رسانی به زائران + فیلم
12موکب از ساوه به زائران اربعین خدمات رسانی می کنند
گمرک خسروی به صورت شبانه روزی به زائران اربعین خدمات ارائه می دهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 16:002024-08-11پزشكي

اورژانس همدان آماده ارائه خدمات به زائران اربعین 


رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: نیرو های اورژانس و فوریت های پزشکی همدان در مسیر تردد زائران سراسر استان مستقر می شوند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمدرضا شکوهی با بیان اینکه هفت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی اختصاص داده شده است افزود: دو دستگاه موتورلانس نیز آماده خدمات رسانی به زائران است.

 او تصریح کرد: در صورت بروز سوانح احتمالی، آمبولانس های مستقر در حاشیه راه های اصلی بدون گرفتار شدن در ترافیک در کمترین زمان ممکن به محل حادثه عزیمت می کنند.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از اعزام 29 نفر کارشناس پرستاری در قالب تیم درمانی اعزام به پایانه مرزی خبر داد و گفت: نیرو های اورژانس از تاریخ 22 مرداد تا 10 شهریور ماه خدمات درمانی را به زائران ارائه می کنند.

 محمدرضا شکوهی با بیان اینکه در این مدت همه بیمارستان ها در حالت آماده باش هستند، افزود: بیمارستان بعثت به عنوان مرکز تروما، همه بیماران ترومایی را پذیرش می دهند.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی همدان - اورژانس پیش بیمارستانی - اورژانس - دانشگاه علوم پزشکی - زائران اربعین - همدان - آمبولانس
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس همدان آماده ارائه خدمات به زائران اربعین 

اورژانس همدان آماده ارائه خدمات به زائران اربعین